مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-24اقتصادي

اجرای تاسیسات فاضلاب 11 روستای فلاورجان با مشارکت ذوب آهن اصفهان


عملیات اجرایی تاسیسات فاضلاب 11 روستای شهرستان فلاورجان در استان اصفهان با مشارکت ذوب آهن اصفهان سه شنبه دوم آذرماه با برگزاری آیین افتتاح آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مه ر به نقل از ذوب آهن اصفهان، این مجتمع عظیم صنعتی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف برخورداری مردم این منطقه از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب و استفاده مجدد از 105 میلیون متر مکعب پساب به مدت 25 سال در این شرکت، در پروژه مذکور مشارکت کرده است.

این در حالی است که اجرای شبکه فاضلاب شهرهای اشترجان و مینادشت نیز با سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در سال 1397 عملیاتی شد و هم اکنون دراین شهرها انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار می شود.

با اجرای این طرح جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفردر روستاهای کارویه، بندارت، دارافشان، خیرآباد، اسفهران، قلعه میر، شرودان، کروچ، دشتلو، طاد و فیروزان از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند می شوند.

تاسیسات فاضلاب 11 روستای شهرستان فلاورجان با اجرای 162 کیلومتر شبکه و احداث 2 ایستگاه پمپاژ در مدت 30 ماه عملیاتی می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده است، ذوب آهن اصفهان به منظور رفع نیاز آبی صنعت از طریق بازچرخانی آب و نیز کاهش آلاینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تاسیسات فاضلاب 11 روستای فلاورجان با مشارکت ذوب آهن اصفهان

اجرای تاسیسات فاضلاب 11 روستای فلاورجان با مشارکت ذوب آهن اصفهان