مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:002021-11-24سياسي

خروجی حوزه های علمیه برگرفته از فرهنگ بسیج بود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: هر چه عمل و التزام انسان به معارف اسلامی بیشتر باشد بسیجی تر است اگر چه نام او در هیچ دفتر سازمانی ثبت نشده باشد.

- آیت الله مصطفی محامی در همایش اساتید، روحانیون بسیجی، ائمه جمعه و جماعات به مناسبت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون گفت: بسیج قبل از اینکه یک سازمان باشد یک فرهنگ است آن هم فرهنگی که برگرفته از معارف اسلامی، آیات قرآنی و احادیث نورانی است.

امام جمعه زاهدان افزود: بسیج فرهنگی است که در طول تاریخ اسلام در جمع های کوچک نمود پیدا کرده و نمونه ای از آن در حوزه های علمیه بود که اهالی حوزه های علمیه چه استاد و چه شاگرد در طول تاریخ اسلام با همان فرهنگ و تفکر بسیجی زندگی کرده اند.

آیت الله محامی بیان کرذ: اصحاب حوزه های علمیه با اخلاص، ایثار، شجاعت، شهامت، تلاش شبانه روزی، پیوند با خدا و با تحمل همه سختی ها، فشارها، ظلم و جور و همه محدودیت ها به مادیات پشت پا زدند و با خلوص نیت وارد این عرصه شده و توانستند توفیقات فراوانی را کسب کرده و خدمات فراوانی به جامعه ارائه دهند.

وی ادامه داد: خروجی حوزه های علمیه برگرفته از فرهنگ بسیج بود و علمای بزرگ، مدرسین، نویسندگان، کتاب ها و مبلغان توانا از خروجی های حوزه های علمیه هستند و همه اینها برگرفته از فرهنگ بسیجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی حوزه های علمیه برگرفته از فرهنگ بسیج بود

خروجی حوزه های علمیه برگرفته از فرهنگ بسیج بود