مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 03:552021-11-24سياسي

روحیه بسیجی راه عزت و سربلندی جامعه است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: ادامه راه عزت و سربلندی جامعه راهی جز بسیج، مقاومت و عمل به ارزش ها نیست و باید در این راستا گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در یادواره شهید حاج قاسم میرحسینی و شهدای شرکت گاز استان گفت: بسیج، مسلمان معیار، مؤمن، متعهد و در طراز انقلاب اسلامی بوده و روحیه بسیجی یک فرهنگ برگرفته از معارف اسلامی، آیات قرآنی و روایات اسلامی است.

امام جمعه زاهدان افزود: به هر میزان که انسان بتواند به احادیث شریفه عمل کرده و آیات قرآن را در وجود خود عملی کند بسیجی تر است حتی اگر نامش در هیچ دفتر و سازمانی ثبت نشده باشد و بالعکس فاصله از این مسیر به معنای فاصله از بسیج می باشد.

آیت الله محامی بیان داشت: طبق روایات همسر پیامبر ایشان را قرآن مجسم معرفی نموده و پیامبر قبل از اینکه دیگران را دعوت کند ابتدا خود به قرآن عمل کرده و قرآن مجسم است.

وی ادامه داد: بسیج محل ظهور ارزش های انقلابی و اسلامی و شهدا وظیفه خود را انجام داده اند و حالا نوبت ماست که به وظایف خود عمل کنیم.

این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران اظهار کرد: شهدا اموات نیستند بلکه زنده و نزد پروردگار خویش روزی می خورند و از فضل عطا شده از جانب پروردگارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه بسیجی راه عزت و سربلندی جامعه است

روحیه بسیجی راه عزت و سربلندی جامعه است