مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-23سياسي

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین اکبری روز سه شنبه در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین؛ یمن، محور تحولات و خودباوری جهان اسلام در سالن همایش های بین المللی اجلاس سران، - معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی گفت: در حال حاضر افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته و اندیشه قرآنی بسیج مبتنی بر نجات همه بشریت می تواند در نظام آینده بین الملل جایگاه اساسی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین اکبری روز سه شنبه در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین؛ یمن، محور تحولات و خودباوری جهان اسلام در سالن همایش های بین المللی اجلاس سران، گفت: دفاع از مسلمانان و آزادگان جهان نگاه و اساس قرآنی دارد و برگرفته از آیات قرآن است و خداوند وعده داده که مستضعفان بر جهان حاکم خواهند شد و امیدوارم روزی مستضعفان جهان هم برابر استکبار قدرت خود را نشان دهند و این وعده اکنون در حال محقق شدن است.

معاون دبیر کل مجمع بیداری اسلامی، یمن را الگوی دفاع مستضعفین مقابل مستکبران جهان، اتمام حجت همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: سوریه در نوع خود میدان دیگری با ویژگی های متفاوت از یمن است.

عراق امروز از کشوری اشغال شده به کشور مقاومت تبدیل شده است و مهمتر از همه در شرایط سخت، تحت سیطره جانی ترین رژیم اشغالگر و جعلی توانست شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته