مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-23اجتماعي

ایمن سازی مدارس حاشیه راه های همدان


ایمن سازی مدارس حاشیه راه های همدان در دستور کار راهداری استان همدان قرار دارد.

- ، صفر صادقی راد در نشست کمیسیون ایمنی استان با محوریت یادمان قربانیان سوانح رانندگی با اشاره به نقش آموزش و فرهنگ سازی در کاهش تصادفات جاده ای بر نقش آموزش و پرورش و نیز صدا و سیما در این زمینه تاکید کرد و افزود: استفاده از تمام ظرفیت ها برای بهبود رفتارهای ترافیکی در استان بسیار ضروری است.

وی در این راستا گفت: آموزش از دوران کودکی بسیار تأثیر گذار است و در این زمینه نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن این موضوع امری ضروری است.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های پلیس راه و راهداری موضوع تصادفات جاده ای است، تصریح کرد: تمامی اقدامات و برنامه ریزی های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای همدان و پلیس راه باید موجب کاهش تلفات جاده ای شود.

وی در ادامه افزایش ایمنی در جاده ها را از اولویت های این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام گرفته که اجرای 7 کیلومتر از حفظ میانی و 5 کیلومتر از روشنایی گردنه اسدآباد از جمله این اقدامات است.

صادقی راد، ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها، عابران پیاده، ادوات کشاورزی و راکبان موتورسیکلت ها را از دیگر اقدامات بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی مدارس حاشیه راه های همدان

ایمن سازی مدارس حاشیه راه های همدان