مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-23سياسي

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است


معاون دبیرکل جمعیت بیداری اسلامی با بیان این که افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است، تصریح کرد: جهان اسلام باید خود را به عنوان یک قدرت موثر و تأثیرگذار باور کند و به اضمحلال اسراییل و آمریکا ایمان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسین اکبری در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز با موضوع یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شده بود، گفت:دفاع از مسلمانان و آزادگان جهان نگاه و اساس قرآنی دارد و برگرفته از آیات قرآن است.

خداوند وعده داده که مستضعفان بر جهان حاکم شوند و امیدوارم روزی مستضعفان جهان نیز در برابر استکبار قدرت خود را نشان دهند.

وی ادامه داد:این وعده اکنون در حال محقق شدن است و مقاومت مردم یمن نمونه عینی دفاع مستضعفان در برابر مستکبران جهان است.

اکبری در بخشی دیگر از صحبت های خود تصریح کرد : امروز فلسطین در شرایط سختی قرار دارد که تحت سیطره رژیم صهیونیستی و اشغالگر و جعلی توانسته بازی را به سود خود تغییر دهد.

معاون دبیر کل مجمع بیداری اسلامی افزود : امروز مقاومت مردم فلسطین به تنهایی پاسخگوی آمریکا، رژیم صهیونسیتی و هم پیمانانش است.

فلسطین روزی برای دفاع از خود منتظر جامعه جهانی و سازمان ملل بود ولی اکنون خود به تنهایی می تواند در برابر مستکبران بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است