مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-23سياسي

مراسم اهدای جوایز سومین جایزه سالانه «به مهربانی» برگزار شد/آقای بدیعی


خیریه دارالاکرام مراسم اهدای جوایز سومین جایزه سالانه به مهربانی را با همکاری کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، موسسه خیریه دارالاکرام مراسم اهدای جوایز سومین جایزه سالانه به مهربانی را با همکاری کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار کرد.

این جایزه که با هدف تقدیر و ترویج تلاش های ملی برای ارتقای وضعیت، جایگاه و نیز دفاع از حقوق کودکان با همیاری کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران طراحی شده هر ساله همزمان با روز جهانی و تعامل با مراجع دولتی یا غیردولتی از جمله معیارهایی بود که هیات داوران در روند انتخاب برترین ها مد نظر قرار داد.

جنبه ایجابی و مثبت و نیز جنبه سلبی و جلوگیری کننده فعالیت های صورت گرفته نیز در فرآیند شناسایی فعالیت های برجسته مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه، رضا درمان و نیز  فاطمه قاسم زاده، روانشناس و فعال اجتماعی در حوزه حقوق کودک برگزار شد، زهرا فرمانی به خاطر تلاش های مجدانه در زمینه ارتقای وضعیت و حقوق فرهنگی و هنری کودکان از جمله کودکان نابینا و ابتکارات ارزشمند در حوزه کودک از جمله ایجاد موزه مجازی بین المللی هنر کودک و نیز یاسمن رومینا به دلیل فعالیت در حوزه کودک و فعالیت های متنوع برای بهره مندی کودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اهدای جوایز سومین جایزه سالانه «به مهربانی» برگزار شد/آقای بدیعی

مراسم اهدای جوایز سومین جایزه سالانه «به مهربانی» برگزار شد/آقای بدیعی