مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-22ورزشي

درخواست فدراسیون چوگان از 2 وزیر!


فدراسیون چوگان از مسعود سلطانی فر و حمید سجادی درخواست کرده است تا مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت پایلوت در اختیار این فدراسیون قرار گیرد.

- فدراسیون چوگان از مسعود سلطانی فر و حمید سجادی درخواست کرده است تا مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت پایلوت در اختیار این فدراسیون قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به دلیل اتمام تاریخ قرارداد پلمب و به همین دلیل فدراسیون چوگان نیز که در محل این مجموعه مستقر است با پلمب مواجه شد.

ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه چوگان رشته ورزشی درآمدزایی نیست و برگزاری هر مسابقه ای حدود 100 تا 150 میلیون تومان هزینه ایجاد می کند، اظهار کرد: چوگان یک رشته ورزشی ملی است و باید همگان در توسعه و فراگیری آن همکاری داشته باشند و از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم که مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت کامل در اختیار فدراسیون چوگان قرار گیرد و به مرکز ملی چوگان کشور تبدیل شود تا شاهد توسعه هرچه بیشتر چوگان در ایران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فدراسیون چوگان از 2 وزیر!

درخواست فدراسیون چوگان از 2 وزیر!