مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-22اقتصادي

آغاز طرح زمستانی پلیس راه در گیلان


طرح زمستانی پلیس راه استان همزمان با سراسر کشور با هدف ارائه خدمات مطلوب و کاهش تلفات جاده ای در فصل زمستان آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه استان گیلان گفت: طرح زمستانی پلیس راه استان همزمان با سراسر کشور با هدف ارائه خدمات مطلوب و کاهش تلفات جاده ای در فصل زمستان آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

سرهنگ جاور صفاری امروز در رزمایش طرح زمستانی پلیس استان گیلان که در محل ستاد این فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل برخورداری از مناطق جلگه ای و کوهستانی و همچنین سه گردنه مهم مواصلاتی، هر سالانه با فرارسیدن فصل زمستان و افزایش برودت هوا شاهد بارش برف و یخبندان راه ها خصوصا در مناطق کوهستانی و جلگه ای استان خواهیم بود.

رییس پلیس راه استان گیلان با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس در استان همزمان با سراسر کشور، افزود: طرح امداد زمستانی پلیس راه استان با هماهنگی سایر دستگاه های مجری این طرح با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی، جلوگیری از انسداد معابر، انضباط بخشی در عبور و مرور و کاهش جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی آغاز شده و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.

در ادامه عباس صابر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: با توجه به تجربه غافلگیری دستگاه های اجرایی در سال های گذشته اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی پلیس راه در گیلان

آغاز طرح زمستانی پلیس راه در گیلان