مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-22سياسي

تولید سرودهایی با موضوع مناطق محروم در حوزه هنری خوزستان


راهبر باشگاه سرود مرکز هنرهای مردمی حوزه هنری خوزستان از تولید شش سرود با موضوع مناطق محروم در این نهاد فرهنگی خبر داد و گفت: محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی از اهداف این طرح است.

- ایسنا/خوزستان راهبر باشگاه سرود مرکز هنرهای مردمی حوزه هنری خوزستان از تولید شش سرود با موضوع مناطق محروم در این نهاد فرهنگی خبر داد و گفت: محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی از اهداف این طرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر فلاحی با اشاره به فعالیت باشگاه سرود مرکز هنرهای مردمی حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: با راه اندازی این باشگاه در حوزه هنری، ابتدا یک سرود با نام مدال خدمت به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی همزمان با نیمه شعبان تولید شد.

وی افزود: پس از آن در شهرستان های کارون و هویزه و مناطق کوی علوی، ملاشیه، منبع آب و حصیرآباد اهواز فراخوانی جهت جذب نوجوانان و جوانان برای تشکیل گروه های سرود منتشر شد و با برگزاری کلاس های آموزشی با حضور شرکت کنندگان در هر منطقه یک سرود تولید کردیم.

راهبر باشگاه سرود مرکز هنرهای مردمی حوزه هنری خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون شش سرود در مناطق محروم تولید شده و توانستیم نوجوانان بااستعداد و علاقه مند به سرود و مداحی را شناسایی کنیم و آنها را آموزش دهیم اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سرودهایی با موضوع مناطق محروم در حوزه هنری خوزستان

تولید سرودهایی با موضوع مناطق محروم در حوزه هنری خوزستان