مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 19:052021-11-21سياسي

تشکیل فوری شورای اسلامی کار در واحدهای کارگری پر جمعیت ضروری است


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان به ضرورت تشکیل فوری شورای اسلامی کار در واحدهای کارگری با جمعیت بالا همچون لاستیک بارز کردستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: - ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان به ضرورت تشکیل فوری شورای اسلامی کار در واحدهای کارگری با جمعیت بالا همچون لاستیک بارز کردستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هیچ گونه کوتاهی از مسئولان لاستیک بارز در این راستا پذیرفتنی نیست.

برهان صلواتی امروز(30 آبان)، تصویب قانون تشکیل شوراهای اسلامی کار در سال های آغازین انقلاب اسلامی را نشان از اعتماد بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مشارکت کارگران در توسعه اقتصادی کشور ارزیابی کرد و اظهار داشت: شوراهای اسلامی به عنوان پل ارتباطی بین کارگران و کارفرمایان نقش اثرگذاری در فراهم سازی بسترهای توسعه دارند.

صلواتی افزود: شوراهای اسلامی کار باید مشکلات حوزه کارگری با ادارات و دستگاه های اجرایی را از طریق دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بررسی و رفع کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تشکیل فوری شورای اسلامی کار در واحدهای کارگری با جمعیت بالا همچون لاستیک بارز کردستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هیچ گونه کوتاهی از مسئولان لاستیک بارز در این راستا پذیرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل فوری شورای اسلامی کار در واحدهای کارگری پر جمعیت ضروری است

تشکیل فوری شورای اسلامی کار در واحدهای کارگری پر جمعیت ضروری است