مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-21سياسي

دستاوردهای سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان بافت چه بودند؟


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 143 کیلومتر راه روستایی در سه شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: 50 کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی انجام شود و یک دستگاه گریدل نیز به شهرستان ارزوییه اختصاص یافت.

- ایسنا/کرمان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 143 کیلومتر راه روستایی در سه شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: 50 کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی انجام شود و یک دستگاه گریدل نیز به شهرستان ارزوییه اختصاص یافت.

همچنین 20 میلیارد تومان توسط استانداری و سازمان راهداری برای بازسازی20 دستگاه راهسازی استان کرمان اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیکزاد عصر امروز 30 آبان ماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه گفت: مدیون بسجیان هستیم و بسیجی هر آنچه برای دیگران نمی پسندد بر خود نیز نپسندد.

وی داشتن یقین به خدا و روز قیامت، اخلاص، شجاعت و ولایت پذیری را از ویژگی های برجسته سردار دل ها برشمرد و عنوان کرد: در دوره ای به حاج قاسم پیشنهاد شد که رییس جمهور شود، ایشان به مقام معظم رهبری نامه دادند که اجازه دهید بنده سرباز بمانم و پیشنهاد ریاست جمهوری را نپذیرفتند و همچنین شجاعت حاج قاسم سلیمانی بی بدیل است و ایشان تابع مطلق ولایت فقیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان بافت چه بودند؟

دستاوردهای سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان بافت چه بودند؟