مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-21اقتصادي

پایان برق یارانه ای برای پرمصرف ها


«بر اساس طرحی، مشترکان پر مصرف باید در انتظار محاسبه برق مصرفی خود به قیمت تمام شده و بدون یارانه باشند»؛ این جدیدترین هشدار سخنگوی صنعت برق کشور به کسانی است که به دلیل مصرف بسیار زیاد برق، - بر اساس طرحی، مشترکان پر مصرف باید در انتظار محاسبه برق مصرفی خود به قیمت تمام شده و بدون یارانه باشند ؛ این جدیدترین هشدار سخنگوی صنعت برق کشور به کسانی است که به دلیل مصرف بسیار زیاد برق، از یارانه بیشتری استفاده می کنند.

رویکردی که با عدالت مغایرت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اصلاح یارانه پنهان موضوعی است که مجلس یازدهم آن را در دستور کار قرار داده چون نتیجه پرداخت این نوع یارانه ها چیزی جز تحمیل هزینه های قابل توجه به دولت نیست.

نمونه بارز آن یارانه انرژی و مشخصا یارانه برق بوده که با پایین نگه داشتن قیمت برای مصرف کننده، به مانعی برای اصلاح الگوی مصرف تبدیل می شود.

مصداق بارز این موضوع را می توان در تابستان امسال دید که بنا بر توضیحات مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور، اگر مشترکان در پیک تابستان امسال مصرف خود را مدیریت می کردند، دچار خاموشی نمی شدیم.

حالا توانیر اعلام کرده که براساس تصمیم گیری های جدید و در صورت تصویب توسط هیات دولت، هزینه برق مصرفی مشترکان پر مصرف به قیمت آزاد و تمام شده محاسبه می شود؛ طرحی که آن را در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان برق یارانه ای برای پرمصرف ها

پایان برق یارانه ای برای پرمصرف ها