مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-21اقتصادي

سایز مناسب برای خرید یخچال فریزر بر حسب فوت و لیتر کدام است؟


به غیر از قیمت، نوع یخچال فریزر و برند سازنده آن، عامل مهم دیگری که در خرید این وسیله همیشه در حال استفاده، تاثیرگذار است، گنجایش یخچال فریزر می باشد.

- به غیر از قیمت، نوع یخچال فریزر و برند سازنده آن، عامل مهم دیگری که در خرید این وسیله همیشه در حال استفاده، تاثیرگذار است، گنجایش یخچال فریزر می باشد.

یخچال فریزرها در مدلهای مختلفی شامل فریزر بالا، فریزر پایین، ساید بای ساید و درب فرانسوی ساخته و تولید می شوند که در هر کدام تعدادی طبقه را به یخچال و تعدادی طبقه دیگر را به فریزر اختصاص می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام زنبیل، اگر یخچال فریزر خیلی کوچک باشد همیشه با کمبود فضا در آن مواجه می شویم و اگر خیلی بزرگ باشد، خرید آن هزینه اضافی روی دست ما می گذارد و فضای آشپزخانه را هم بی دلیل اشغال می کند.

در این مطلب زنبیل می خواهیم با ظرفیت یخچال که بر حسب فوت و لیتر مشخص می شود، آشنا شویم تا بتوانیم متناسب با نیاز خود و تعداد اعضای خانواده، یخچال فریزر تهیه کنیم.

محاسبه ظرفیت یخچال فریزر بر حسب فوت قبل از اینکه به سراغ انتخاب سایز مناسب یخچال فریزر برویم، باید ببینم مفهوم فوت و لیتر در یخچال چطور محاسبه می شود.

روش محاسبه فوت یا همان فوت مکعب، به این صورت است که اگر طول، عرض و ارتفاع یخچال فریزر را بر حسب واحد اندازه گیری فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایز مناسب برای خرید یخچال فریزر بر حسب فوت و لیتر کدام است؟

سایز مناسب برای خرید یخچال فریزر بر حسب فوت و لیتر کدام است؟