مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-21فرهنگي

سفر «سفیدپوش» به چهار جشنواره جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه سفیدپوش به کارگردانی رضا فهیمی برای حضور در بخش مسابقه جشنواره های اَمیتی ترکیه، - فیلم کوتاه سفیدپوش در بخش مسابقه چهار جشنواره بین المللی اَمیتی ترکیه، کانبرا استرالیا، سلیمانیه عراق و سما سوئد حضور پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه سفیدپوش به کارگردانی رضا فهیمی برای حضور در بخش مسابقه جشنواره های اَمیتی ترکیه، کانبرا استرالیا، سلیمانیه عراق و سما سوئد پذیرفته شد.

پنجمین دوره جشنواره سلیمانیه عراق از 17 تا 23 دسامبر 2021 برابر با 26 آذر تا 2 دی ماه، چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه رِد کرسنت آمیتی از 2 تا 5 دسامبر 2021 برابر با 11 تا 14 آذرماه، بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه کانبرا از 10 تا 21 نوامبر برابر با 19 تا 30 آذرماه و دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم سما در سوئد از 25 تا 28 نوامبر برابر با 4 تا 7 آذرماه برگزار می شود.

امیرعلی رزاقی، محمدعرفان صادقی، بهزاد دورانی، سید محمدرضا حسینی کرمانی، فاطمه رادمنش، فرزانه ابوالهادی، احمد دهقان رحیمی، ربابه حسن شاهی، الهام فاتحی، ریبوار ویسی و سودا ویسی گروه بازیگران فیلم سفیدپوش را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر «سفیدپوش» به چهار جشنواره جهانی

سفر «سفیدپوش» به چهار جشنواره جهانی