مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-21اجتماعي

یادی از «توران خانم»


پریسا پهلوان در نوشتاری به مناسبت هفته کتاب و آغاز سال تحصیلی با یادی از توران میرهادی به دو کتاب درباره او که پس از درگذشتش منتشر شده، پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پریسا پهلوان، دانش آموخته مدرسه فرهاد و مدیر گالری ویستا به مناسبت هفته کتاب، از توران میرهادی یاد کرده و نوشته است: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و آغاز سال تحصیلی جدید، فرصتی گرانقدر است که از پایه گذاران نظام نهاد کودکی و آموزش و پرورش نوین و مادر ادبیات کودک توران میرهادی یاد کنم و در پنجمین سال فقدان ایشان گام های تاثیرگذارشان در شورای کتاب کودک و پیدایش فرهنگنامه کودکان و نوجوانان را یادآوری کنم.

از ابتدای تاسیس مدرسه فرهاد، توران خانم خیلی زود متوجه شدند که کتاب های مناسب و باکیفیت در دسترس کودکان ایرانی نیست و با تلاش ایشان کتابخانه قلب تپنده مدرسه فرهاد شد و تلاش شد با برنامه های متنوع، کتابخانه، کتاب و کتابدار دوستان صمیمی کودکان شوند و از این رو ترویج کتابخوانی سرلوحه و در زمره بنیان های مدرسه فرهاد بود.

به همه این دلایل، شایسته است در این فرصت و مناسبت میمون و مبارک هفته کتاب و کتابخوانی انتشار دو کتاب در باب آرا و اندیشه های توران خانم را یادآوری کنم و به علاقه مندان مطالعه و ساخت دنیای بهتر پیشنهاد دهم: این دو کتاب یک هفته پس از در گذشت تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از «توران خانم»

یادی از «توران خانم»