مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-21اقتصادي

گم شدن 500 میلیون دلار در دولت دوازدهم به بهانه فروش بنزین!


شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی دولت دوازدهم با رانت اقتصادی، 500 میلیون دلار از بیت المال را به بهانه فروش بنزین به جیب یک جوان 37 ساله منتقل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی دولت دوازدهم با رانت اقتصادی، 500 میلیون دلار از بیت المال را به بهانه فروش بنزین به جیب یک جوان 37 ساله منتقل کرد.

م.

ذ که در سال گذشته به دلیل اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی راهی زندان شده بود، اما از زندان آزاد شد و بار دیگر با همراهی جریان خاصی در دولت دوازدهم، قراردادی معادل 500 میلیون دلار با شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به بهانه فروش محموله های بنزین منعقد کرد.

این جوان 37 ساله با عنوان سه شرکت خصوصی خود به نام های شرکت توسعه و بسته بندی دلفین، ستاره تابان کیش و چای کاپیتان توانسته بود در سال 97 با عملیات خالی فروشی و سلف فروشی در سامانه نیما به بیش از 600 واحد تولیدی، بدهکار شد و با اتهام اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ یک میلیارد درهم راهی زندان شد.

با تجمع و تحصن برخی تولید کنندگان و و قوه قضاییه، دستگاه قضا به بررسی این پرونده پرداخت و م.

ذ را با استفاده از مدارک مالباختگان 8 هزار میلیارد تومانی محکوم و راهی زندان کرد، اما این دوره حبس تنها 10 روز به طول انجامید و او از زندان آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گم شدن 500 میلیون دلار در دولت دوازدهم به بهانه فروش بنزین!

گم شدن 500 میلیون دلار در دولت دوازدهم به بهانه فروش بنزین!