مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-21ورزشي

6 سرود با محوریت مناطق محروم در خوزستان تولید شد


راهبر باشگاه سرود مرکز هنرهای مردمی حوزه هنری خوزستان گفت: 6 سرود با محوریت مناطق محروم توسط باشگاه سرود حوزه هنری خوزستان تولید شده است.

- علی اکبر فلاحی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به فعالیت باشگاه سرود مرکز هنرهای مردمی حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: با راه اندازی این باشگاه در حوزه هنری، ابتدا یک سرود با عنوان مدال خدمت به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی همزمان با نیمه شعبان تولید شد.

راهبر باشگاه سرود مرکز هنرهای مردمی حوزه هنری خوزستان افزود: پس از آن در شهرستان های کارون و هویزه و مناطق کوی علوی، ملاشیه، منبع آب و حصیرآباد اهواز فراخوانی برای جذب نوجوانان و جوانان در راستای تشکیل گروه های سرود منتشر شد و با برگزاری کلاس های آموزشی با حضور شرکت کنندگان در هر منطقه یک سرود تولید کردیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 6 سرود در مناطق محروم تولید شده و توانستیم نوجوانان بااستعداد و علاقه مند به سرود و مداحی را شناسایی کنیم و آنها را آموزش دهیم، بیان کرد: عناوین این سرودها رهرو راه تقوی ، رمز استواری ، سربازان ولایت ، انصار الحسین (ع) ، فرزندان شهید صیمری و مردان شهید علی هاشمی است.

فلاحی تصریح کرد: آخرین کار ما در سرود شهید سیاح طاهری است که به دو زبان فارسی و عربی تولید شده که مرحله صوتی آن آماده شده و تصویربرداری آن در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سرود با محوریت مناطق محروم در خوزستان تولید شد

6 سرود با محوریت مناطق محروم در خوزستان تولید شد