مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-21سياسي

با «فرهنگسازی» می توان «جمعیت» را افزایش داد؟


یک جامعه شناس درخصوص مواد قانون جوانی جمعیت که به بحث فرهنگ سازی اشاره دارد، می گوید: سیاستی برای کل نظام در حوزه جوان سازی جمعیت در نظر گرفته شده که برخی نهادها در این زمینه متولی تولید محتوا شده اند اما باید گفت تنها از طریق محتواسازی نمی توان این ماجرا را پیش برد، - همانطور که تنها با محتواسازی نمی شد جلوی تولد را گرفت.

اکنون هم صرفاً با محتواسازی نمی توان میزان تولدها را افزایش داد چراکه موضوع جوانی جمعیت موضوعی پیچیده و برآمده از عوامل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

  سمیه فریدونی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برخی از مواد قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که به بحث فرهنگ سازی پرداخته است، اظهار کرد: در حوزه جمعیت نهادهایی دارای مسئولیت هستند و اگر بخواهیم این موضوع را مانند یک جزیره ی مستقل در فضای فرهنگ سازی در نظر بگیریم؛ آن گاه آن چه در این ماده مطرح شده بیشتر از جنس تولید محتوا و مربوط به بخش هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و سازمان تبلیغات و شهرداری و.

است.

وی ادامه داد: در واقع سیاستی برای کل نظام در حوزه جوان سازی جمعیت در نظر گرفته شده که برخی نهادها در این زمینه متولی تولید محتوا شده اند اما فقط از طریق محتواسازی نمی توان این ماجرا را پیش برد، همانطور که تنها با محتواسازی نمی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با «فرهنگسازی» می توان «جمعیت» را افزایش داد؟

با «فرهنگسازی» می توان «جمعیت» را افزایش داد؟