مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21اقتصادي

گم شدن 500 میلیون دلار به بهانه فروش بنزین!


به نظر می رسد با توجه به سکونت پدر و مادر این فرد در کشور انگلیس، خطر امکان خروج پول های بیت المال و تکرار سناریو خاوری در این پرونده نیز وجود دارد؛ - شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی دولت دوازدهم با رانت اقتصادی، 500 میلیون دلار از بیت المال را به بهانه فروش بنزین به جیب یک جوان 37 ساله منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد ذوالفقاری که در سال گذشته به دلیل اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی راهی زندان شده بود، اما از زندان آزاد شد و بار دیگر با همراهی جریان خاصی در دولت دوازدهم، قراردادی معادل 500 میلیون دلار با شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به بهانه فروش محموله های بنزین منعقد کرد.

این جوان 37 ساله با عنوان سه شرکت خصوصی خود به نام های شرکت توسعه و بسته بندی دلفین، ستاره تابان کیش و چای کاپیتان توانسته بود در سال 97 با عملیات خالی فروشی و سلف فروشی در سامانه نیما به بیش از 600 واحد تولیدی، بدهکار شد و با اتهام اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ یک میلیارد درهم راهی زندان شد.

با تجمع و تحصن برخی تولید کنندگان و صرافان مقابل بانک مرکزی و قوه قضاییه، دستگاه قضا به بررسی این پرونده پرداخت و ذوالفقاری را با استفاده از مدارک مالباختگان 8 هزار میلیارد تومانی محکوم و راهی زندان کرد، اما این دوره حبس تنها 10 روز به طول انجامید و ذوالفقاری از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گم شدن 500 میلیون دلار به بهانه فروش بنزین!

گم شدن 500 میلیون دلار به بهانه فروش بنزین!