مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-21اقتصادي

محکومیت 6 میلیارد ریالی نانوایی های متخلف در خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری مجموع پرونده های تخلف نانوایی ها در دو بخش کالا و خدمات و بهداشتی که در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شده به مبلغ 5 میلیارد و 829 میلیون و 232 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

- حسین حسن پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: پرونده های بازرسی نانوایی ها در دو بخش شامل بخش کالا و خدمات توسط اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و در بخش  بهداشتی توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در بخش بازرسی های بهداشتی از نانوایی های استان تعداد 169 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی وارد و تعداد 168 پرونده مختومه شده است، افزود: متهمان این پرونده ها به پرداخت جریمه ای معادل 421 میلیون و 700 هزار ریال محکوم شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش کالا و خدمات در حوزه بازرسی از نانوایی های استان تعداد 180 فقره پرونده به شعب تعزیرات استان وارد و 176 فقره پرونده مختومه شده و میزان محکومیت این پرونده ها مبلغی معادل 5 میلیارد و 407 میلیون و 532 هزار ریال بوده است.

حسن پور بیشترین تخلفات در این زمینه را مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت مقررات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 6 میلیارد ریالی نانوایی های متخلف در خراسان جنوبی

محکومیت 6 میلیارد ریالی نانوایی های متخلف در خراسان جنوبی