مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-21اجتماعي

توسعه مشاغل خانگی در تعامل سازنده بهزیستی و جهاددانشگاهی مازندران


در دیداری که مدیرکل بهزیستی و رییس جهاد دانشگاهی مازندران با یکدیگر داشتند بر ضرورت تعاملات گسترده این دو نهاد با هم تاکید شد و اینکه جهاد دانشگاهی می تواند در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مازندران، - ایسنا/مازندران در دیداری که مدیرکل بهزیستی و رییس جهاد دانشگاهی مازندران با یکدیگر داشتند بر ضرورت تعاملات گسترده این دو نهاد با هم تاکید شد و اینکه جهاد دانشگاهی می تواند در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مازندران، در مباحث آموزش، اتصال به بازار، برندسازی و شبکه سازی به مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی خدمات مشاوره ای و آموزشی ارائه دهد.

فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران با محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی این استان، در محل واحد جهاد دانشگاهی مازندران دیدار کرد.

فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در این دیدار با تاکید بر برگزاری برنامه های مشترک با جهاد دانشگاهی مازندران، اظهار کرد: از زمان ورود به اداره کل بهزیستی به مسائل آموزشی و پژوهشی توجه ویژه ای کردیم و از جهاد دانشگاهی به عنوان یک شریک در امر آموزش و پژوهش استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در مباحث مربوط به آموزش پرسنل بهزیستی، می تواند همکاری مشترکی با جهاد دانشگاهی صورت بگیرد، تصریح کرد: با توجه به پایداری حدود 70 درصد مشاغلی که سازمان بهزیستی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشاغل خانگی در تعامل سازنده بهزیستی و جهاددانشگاهی مازندران

توسعه مشاغل خانگی در تعامل سازنده بهزیستی و جهاددانشگاهی مازندران