مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-21اقتصادي

آمادگی بیش از 100 اکیپ امدادی و اتفاقات برای حوادث احتمالی فصل سرما


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی بیش از 100 اکیپ امدادی و اتفاقات برای حوادث احتمالی فصل سرما در استان خبر داد.

- حمیدرضا کرم وند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: به منظور افزایش آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی ناشی بار ش ها طی شش ماهه دوم امسال بیش از 100 شیفت در محل هایی مستقر هستند، افزود: آنان در دو بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی از آمادگی لازم برخوردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای خدمات سامانه 122 جهت پاسخگویی و اعلام گزارشات مردمی فعال است و از مردم درخواست داریم هر گونه مشکل را در این حوزه به ما اطلاع دهند تا طی سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

کرم وند خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در نیمه دوم سال با آن مواجه می شویم گرفتگی شبکه فاضلاب به دلیل وصل کردن آب های سطحی به آن بوده که براساس آیین نامه ها این کار ممنوع است.

وی ادامه داد: انتظار داریم مردم از نصب شبکه پشت بام و آب های جاری به خط لوله فاضلاب خودداری کنند چراکه باعث گرفتگی و برگشت پساب به داخل منازل و اماکن می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تاکید بر آمادگی اکیپ های اتفاقات و امدادی این شرکت یادآور شد: هم اکنون تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز برای حوادث احتمالی تهیه شده و در این رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیش از 100 اکیپ امدادی و اتفاقات برای حوادث احتمالی فصل سرما

آمادگی بیش از 100 اکیپ امدادی و اتفاقات برای حوادث احتمالی فصل سرما