مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 04:052021-11-21ورزشي

بانوان قم 2 مدال از دوومیدانی نابینایان ایران گرفتند


بانوان دوومیدانی کار استان قم با درخشش در مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور دو نشان نقره و برنز این پیکارها را برای ورزش قم به ارمغان آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اعزام تیم دوومیدانی بانوان قم به پیکارهای دوومیدانی قهرمانی کشور در حالی صورت گرفته که فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان میزبانی این دوره از مسابقات را به هیات هرمزگان واگذار کرد و این رقابت ها در شهر بندرعباس به انجام رسید.

در واقع این نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی نابینایان کشور بود که با عنوان گرامیداشت هفته بسیج و با حضور 110 دوومیدانی کار از استان های مختلف به میزبانی مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در بخش انفرادی این مسابقات تیم قم در رشته های پرتاب وزنه و پرتاب نیزه صاحب دو مدال شد، در حالی که مدال نقره رشته پرتاب وزنه را زهرا توسلی به ارمغان آورد و در رشته پرتاب نیزه محدثه عشقی روی سکوی سومی ایستاد تا قمی ها با دو مدال از این مسابقات با دست پر بازگردند.

در رده بندی تیمی این دوره از رقابت ها نیز تیم هیات آذربایجان غربی با کسب 26 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم هیات اصفهان با کسب 24 امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و تیم هیات زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قم 2 مدال از دوومیدانی نابینایان ایران گرفتند

بانوان قم 2 مدال از دوومیدانی نابینایان ایران گرفتند