مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-20فرهنگي

هدف گذاری سبک زندگی با نگاه آرمانی منجر به ظهور همسو باشد


وزیر ارشاد در بازدید از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: باید شرایطی فراهم شود تا هدف گذاری سبک زندگی با نگاه آرمانی نظام که منجر به ظهور منجی می شود، - همسو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از موسسه توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین بازدید خود از بخش های مختلف این وزارتخانه، به مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی رفت و در نشستی 3ساعته با رییس و مدیران این مرکز گفتگو کرد.

وی در نشستی با رییس و جمعی از مدیران مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، ضمن استماع گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این مرکز، نکات و راهکارهایی را به منظور بهبود فعالیت ها و برنامه های پیش رو برشمرد.

در ابتدای این نشست، محمدرضا بهمنی رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی رویکرد تمدنی را رویکردی جامع برای تعیین الگوی مواجهه دستگاه های فرهنگی با تحولات فضای مجازی توصیف کرد و گفت: ما در این مرکز با اتخاذ چنین رویکردی و برای ارتقای نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی، افق حرکت را پیشرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی تعریف کرده ایم.

بهمنی توسعه کاربست فناوری های فرهنگی، جریان شناسی و جریان سازی فرهنگی، تولید و نشر محتواهای ارزشی و انقلابی، توسعه پلتفرم های فرهنگی، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری سبک زندگی با نگاه آرمانی منجر به ظهور همسو باشد

هدف گذاری سبک زندگی با نگاه آرمانی منجر به ظهور همسو باشد