مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-20سياسي

هشدار دادستان زنجان/واگذاری اراضی روستای امند دچار انحراف شده است


در بحث اراضی که از طریق منابع طبیعی در اختیار بنیاد مسکن استان گذاشته شده است، متاسفانه بنیاد مسکن وظیفه خود را بخوبی انجام نداده و یک انحرافی صورت گرفته است که نمونه اخیر آن واگذاری زمین ها در روستای امند است.

- حجت الاسلام محسن کرمی، دادستان عمومی و انقلاب زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تأکید بر رعایت حقوق بیت المال اظهار کرد: همبستگی و هم افزایی و اموال تملیکی، اشکالات در برگزاری مزایده ها و توقیف برخی از اموال موجود بررسی شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا تذکراتی داده شده و مهلت یک هفته ای درباره تعیین تکلیف این اموال داده شد که در جلسه بعدی باید مسؤولان امر پاسخگو باشند.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان اظهار داشت: در بحث اراضی که از طریق منابع طبیعی در اختیار بنیاد مسکن استان گذاشته شده است، متاسفانه بنیاد مسکن وظیفه خود را بخوبی انجام نداده و یک انحرافی صورت گرفته است که نمونه اخیر آن واگذاری زمین ها در روستای امند است، اهالی روستایی که کلا روستا را رها کرده و نزدیک 25 سال است که رفته است، حال سوال اصلی این است که نهایتا اراضی به چه عنوانی به بنیاد مسکن داده شده است که اهلیت تملک ندارند واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان زنجان/واگذاری اراضی روستای امند دچار انحراف شده است

هشدار دادستان زنجان/واگذاری اراضی روستای امند دچار انحراف شده است