مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-20اقتصادي

با برند آب معدنی کرست بیشتر آشنا شویم


شرکت آب معدنی کرست از قلب چشمه های جوشان قلعه رودخان از فراز کوه های بلند از سال 1385 در شهرستان فومن در استان گیلان تاسیس شد، تا آب معدنی سالم این چشمه ها را به دستان ارزشمند مردم ایران برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آب معدنی کرست، از روز شروع تولید این آب معدنی ماموریت این شرکت، سلامت مردم بوده و هست، چیزی که بیشتر از هر موضوعی در آب معدنی کرست اهمیت دارد سلامت و رضایت مشتریان است، به همین دلیل خط تولید کارخانه آب معدنی کرست با تاسیسات و ماشین آلاتی به روز، آزمایشگاه هایی مجهز و نیروهایی متخصص به راه افتاد، و سعی بر این شده که سیستم تولیدات آب معدنی کرست همیشه به روز باشد.

معیار سنجش سلامت آب معدنی کرست مطابق با استانداردهای جهانی سلامت می باشد و به همین دلیل آزمایشگاه هایی که آب معدنی کرست از آن تاییدیه گرفته مطابق با استانداردهای جهانی مجهز شده است.

داستان آب معدنی کرست برند کرست و روزهای شکست کرونا آب معدنی کرست در کنار سفیران سلامت در این روزهای سخت کرونایی زحمت های سفیران سلامت دکترها ،پرستارها و پرسنل دل سوز و زحمتکش سرزمینمان را فراموش نکنیم، و با افتخار شرکت آب معدنی کرست هم با اجرای کمپینی در چندین فاز اقدام به همدلی با فرشته های سلامت و بیماران کرونایی نموده است و در فاز اول بیش از 350 باکس آب معدنی را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برند آب معدنی کرست بیشتر آشنا شویم

با برند آب معدنی کرست بیشتر آشنا شویم