مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-20اجتماعي

خرابی 3500 کنتور آب به دلیل یخ زدگی در لرستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از خرابی 3500 کنتور آب در استان خبر داد و گفت: هزینه تعویض کنتور آسیب دیده برعهده مشترکین است.

- حمیدرضا کرم وند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصول سرد سال انتظار می رود مشترکین دقت بیشتری را جهت نگه داری و عایق تاسیسات شرکت که در فضای باز قرار دارند؛ داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عمده یخ زدگی کنتور به دلیل قرارگیری در عمق نامناسب، عدم پوشش و عایق مناسب حوضچه و انتقال یخ زدگی از تاسیسات به داخل کنتور است و متاسفانه باعث ایجاد خسارت به آن می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به افزایش قیمت کنتور گفت: با توجه به آیین نامه داخلی و اجرایی شرکت، حفاظت از انشعاب برعهده مشترک خواهد بود و باید از کنتور خود در مقابل خسارات احتمالی نگه داری کند بنابراین چنانچه کنتور در اثر یخ زدگی و سرما آسیب ببیند هزینه تعویض را باید خود مشترک بپردازد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته بالغ بر 3500 کنتور به دلیل یخ زدگی خراب شدند، ادامه داد: از مشترکان لرستانی درخواست می شود در حفظ و نگه داری تاسیسات انشعاب خود کوشا باشند و هر چه سریع تر با عایق کردن آن ها به ویژه کنتور خود، مانع حوادث احتمالی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابی 3500 کنتور آب به دلیل یخ زدگی در لرستان

خرابی 3500 کنتور آب به دلیل یخ زدگی در لرستان