مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 02:552021-11-19اقتصادي

هر خانه یک محصول/ از تولید با آزمون و خطا تا صادرات به کشورهای خارجی


خانم عباسپوربانوی کارآفرینی است که هیچوقت از تلاش برای تولید و پرورش گل وگیاه دست برنداشت و موانع سر راه باعث بی انگیزگی در کارش نشد و همین موضوع سبب شد اکنون بتواند نه تنها در داخل استان و کشور بلکه به کشورهای خارجی هم صادرات گل داشته باشد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی اگر شما اهل مازندران باشید و علاقه فراوانی هم به گل و گیاه داشته باشید حتما وصف مناطق غرب استان را شنیده اید که پرورش گل و گیاه در این مناطق زبانزد است.

حتی روستایی در غرب مازندران داریم که تمام اهالی آن به پرورش گل و گیاه مشغول هستند و درب هر خانه ای را باز کنی سوله هایی از پرورش گل به چشم می خورد.

روستایی که تولیدکنندگانش بدون واسطه محصولات خود را به فروش می رسانند و علاقه مندان بسیاری را از جای جای ایران به خود جذب می کنند و کسی نیست که عاشق گل و گیاه باشد و نام روستای وازیک در شهرستان محمودآباد را نشنیده باشد.

وقتی وارد روستا می شویم بر درب هر خانه ای تابلو هایی از گلخانه، فروش گل و نهال به چشم می آید که لطافت و زیبایی های روستا را دوچندان می کند.

خانم عباسپور یکی از اهالی همین روستا و بانوی جوانی است که در محوطه به همراه پدرش مشغول پرورش نشاء گل در گلدان است و از مدت هاست باغبانی و پرورش گل و گیاه زیباترین تفریح زندگی اش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خانه یک محصول/ از تولید با آزمون و خطا تا صادرات به کشورهای خارجی

هر خانه یک محصول/ از تولید با آزمون و خطا تا صادرات به کشورهای خارجی