مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-19اقتصادي

گرانی اجناس و افزایش قیمت ها هنوز کنترل نشده است


امام جمعه خیرآباد با اشاره به اینکه یکی ازدرخواست های مردم از دولت رفع گرانی های بی رویه است گفت: گرانی اجناس و افزایش قیمت ها هنوز کنترل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه تا به امروز تقریباً صد میلیون دوز تزریق شده است و دوم آغاز ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال که باعث خارج شدن مسکن از رکود و آغاز فعالیت های اقتصادی مرتبط با مسکن موفقیت، سوم دولت در ارتباط گیری بدون واسطه دولت و مسئولان با مردم است و مشاهده مشکلات و گرفتاری های مردم از نزدیک و ارزان شدن چند قلم کالا من جمله سیمان و فولاد و غیره و ارتباط عاقلانه با کشورهای دنیا بر اساس مصلحت عزت و حکمت و گره نزدن اقتصاد کشور به مذاکرات و برجام است.

امام جمعه خیرآباد گفت: مردم در کنار این ها توقعاتی از دولت نیز دارند اولین توقع، برای رفع گرانی های بی رویه و بی منطق است که باید تدابیر فوری و جدی اتخاذ شود متأسفانه شاهد هستیم که بعضی از کالاها همچنان در حال افزایش قیمت می باشد و هیچ دلیل منطقی ندارد هر چند در نرخ برخی از کالاها اندکی اقداماتی انجام گرفته اما در مجموع گرانی کالا و افزایش قیمت ها کنترل نشده است.

طزری خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم برای تحقق وعده های داده شده در دولت سیزدهم طبق برنامه سعی و تلاش شود و گفت و گو های صمیمی با مردم و بیان مشکلات و شرایط کشور انجام گیرد مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی اجناس و افزایش قیمت ها هنوز کنترل نشده است

گرانی اجناس و افزایش قیمت ها هنوز کنترل نشده است