مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-18اقتصادي

تولید 11 درصد جوجه یک روزه کشور در استان اردبیل/ ضرورت واکسیناسیون طیور صنعتی


مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: 47 فارم پرورش مرغ مادر با ظرفیت تولید دو میلیون و 68 هزار قطعه و 573 مزرعه پرورش طیور صنعتی در استان فعالیت می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهلول تکلوی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فعالان صنعت طیور استان اردبیل که در اداره کل دامپزشکی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد:  47 فارم پرورش مرغ مادر با ظرفیت تولید دو میلیون و 68 هزار قطعه  و 573 مزرعه پرورش طیور صنعتی در استان فعالیت می کنند، به طوری که در حال حاضر 11 درصد جوجه یک روزه کشور در استان اردبیل تولید می شود.

وی افزود: سرمایه گذاری عظیمی در صنعت طیور استان انجام شده و این استان را به یکی از استان های برند و صاحب نام هم در حوزه پرورش طیور و هم در حوزه صادرات این محصول تبدیل نموده است.

  مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: تولید 11 درصد جوجه یکروزه مورد نیاز کشور در استان اردبیل نشان از جایگاه ویژه استان اردبیل در این صنعت داشته و امیدواریم که با ادامه روند کنونی شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت در استان اردبیل باشیم.

 ضرورت واکسیناسیون طیور صنعتی  وی با اشاره به خطر شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان ادامه داد: در راستای مقابله با شیوع احتمالی این بیماری، واکسیناسیون طیور صنعتی، علیه این بیماری مورد تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 11 درصد جوجه یک روزه کشور در استان اردبیل/ ضرورت واکسیناسیون طیور صنعتی

تولید 11 درصد جوجه یک روزه کشور در استان اردبیل/ ضرورت واکسیناسیون طیور صنعتی