مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-18سياسي

دیدار «کاظمی قمی» و «عبدالله»؛ تاکید ایران بر ادامه همکاری ها با افغانستان


در دیدار نماینده کشورمان در امور افغانستان و عبدالله عبدالله، در خصوص وضعیت کنونی افغانستان و ادامه همکاری با افغانستان در زمینه های اقتصادی، - افغانستان خبرگزاری فارس، حسن کاظمی قمی نماینده جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان در چهارمین روز از سفر خود به کابل، با عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی دولت پیشین افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دو طرف درباره وضعیت کنونی افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

عبدالله عبدالله در این دیدار گفت که طرف ایرانی بر ادامه همکاری با افغانستان در زمینه های اقتصادی، تجاری، بشردوستانه، آموزشی و غیره متعهد شده است.

  نماینده ایران در امور افغانستان درباره دیدارهای امروز گذشته خود در کابل گفت: در دیدارهای امروز توافق شد کمیته های همکاری مشترک دو کشور تشکیل و فرایند امور برای بهبود شرایط ⁧‫ملت افغانستان به صورت منظم پیگیری و به مرحله اجرا برسد.

در سومین روز سفر نماینده ویژه رییس جمهور ایران در امور افغانستان به کابل، کمیته های همکاری مشترک میان دو کشور آغاز به کار کردند.

نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و طالبان در پنج کمیته اقتصاد، سوخت، آب و برق، اتباع خارجی و فرهنگ برنامه های خود را برای توسعه روابط بین دو کشور ارائه کردند، کمیته اقتصاد، تجارت و سرمایه گذاری شل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار «کاظمی قمی» و «عبدالله»؛ تاکید ایران بر ادامه همکاری ها با افغانستان

دیدار «کاظمی قمی» و «عبدالله»؛ تاکید ایران بر ادامه همکاری ها با افغانستان