مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-18پزشكي

چرا واکسن آسترازنکا به عنوان دوز تقویت کننده ارائه نمی شود؟


در حال حاضر از واکسن های مدرنا، فایزر و برخی واکسن های دیگر برای دوز تقویت کننده در کشورهای مختلف استفاده می شود، اما چرا واکسن آسترازنکا در این گروه جایگاهی دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر از واکسن های مدرنا، فایزر و برخی واکسن های دیگر برای دوز تقویت کننده در کشورهای مختلف استفاده می شود، اما چرا واکسن آسترازنکا در این گروه جایگاهی دارد.

به نقل از نیوز، دوز تقویت کننده، با هدف ایجاد حفاظت بیشتر به افرادی که به طور کامل با واکسن ویروس کرونا واکسینه شده اند به دلیل ادامه جهش و گسترش این ویروس در سراسر جهان ارائه می شود این افراد شامل مراقبین بهداشت، کارکنان مراکز سلامت، افراد دارای نقص ایمنی و افراد بالاتر از50 سال هستند.

اما واکسن آسترازنکا آکسفورد که توسط دانشگاه آکسفورد و شرکت داروسازی انگلیسی-سوئدی آسترازنکا ساخته شده است به عنوان دوز تقویت کننده ارائه نمی شود.

بنابراین افرادی که با این واکسن واکسینه شده اند چه سرنوشتی دارند؟ واکسن تقویت کننده چیست؟ واکسن های تقویت کننده کووید برای ارائه حفاظت بیشتر در برابر ویروس کرونا 6 ماه پس از تزریق دومین دوز واکسن استفاده می شود.

میزان تزریق واکسن تقویت کننده بر اساس دستورالعمل شرکت سازنده واکسن یک و یا نیم دوز است و در برخی کشورها به همراه واکسن آنفلوآنزا به افراد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا واکسن آسترازنکا به عنوان دوز تقویت کننده ارائه نمی شود؟

چرا واکسن آسترازنکا به عنوان دوز تقویت کننده ارائه نمی شود؟