مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-17سياسي

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان اصلاندوز


فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: برنامه های هفته بسیج شهرستان اصلاندوز با شعار «بسیج، پاره تن مردم» از 29 آبان لغایت 5 آذر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین حسین زاده شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را میراث گرانسنگ امام راحل(ره) برشمرد و اظهار کرد: نیروی مردمی بسیج علاوه بر حضور مقتدرانه در دوران دفاع مقدس، امروزه در مناطق محروم و عشایری در عرصه های مختلفی ازجمله فرهنگی، سازندگی، اجتماعی، بهداشتی و فضای مجازی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج در بحران ها، سوانح و خدمات اجتماعی در خط مقدم کمک به مردم است، افزود: تفکر بسیج باعث اقتدار امروز انقلاب شده، چرا که پایه بسیج، مکتبی، عاشورایی و انقلابی است.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به خدمات بسیج در منطقه اصلاندوز مغان، بیان کرد: در این دوران بحرانی از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا، بسیج و سپاه با تمام توان و آمادگی کامل با لبیک به منویات مقام معظم رهبری در عرصه کمک مومنانه بسته های معیشتی و بهداشتی را با کمک خیرین در بین اقشار آسیب دیده این شهرستان توزیع کرده است.

حسین زاده با اشاره به ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: سپاه و بسیج تلاش کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان اصلاندوز

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان اصلاندوز