مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-17حوادث

آتش سوزی در بیمارستان علی اصغر با سرعت عمل آتش نشانان اطفا شد


رییس آتش نشانی شیراز با اشاره به آتش سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) گفت: آتش انبار لباس های بیمارستانی را درگیر کرد و قبل از سرایت به سایر نقاط بیمارستان و بروز حادثه ای جدی به طور کامل اطفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع اظهار داشت: ساعت 14 و 54 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر، خیابان مشکین فام به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش نشانی شماره یک و دو به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان کوتاهی به محل رسیدند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز در توضیح آتش سوزی بیمارستان حضرت علی اصغر ادامه داد: با مشاهده و بررسی اولیه تیم های اطفایی مشخص شد، ساختمان دو طبقه ای در محوطه بیمارستان، که محل نگهداری لباس های بیمارستانی بود از قسمت انبار لباس ها در یک اتاق 16 متری واقع در طبقه دوم دچار آتش سوزی شده بود و خوشبختانه دود و آتش راهی به قسمت های دیگر و قسمتی که بیماران بودند وجود نداشت.

وی گفت: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی ضمن جست و جو جهت تخلیه کارکنان شعله های آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد.

قانع با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشده و کار در بیمارستان همانند روال عادی در حال انجام است، عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در بیمارستان علی اصغر با سرعت عمل آتش نشانان اطفا شد

آتش سوزی در بیمارستان علی اصغر با سرعت عمل آتش نشانان اطفا شد