مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-17سياسي

اجرای طرح بیمه فراگیر در کشور/هزینه بیماران «ای بی» پرداخت می شود


سرپرست سازمان تامین اجتماعی از اجرای طرح بیمه فراگیر تامین اجتماعی خبرداد و گفت: از این پس سازمان تامین اجتماعی هزینه های دارو و درمان بیماران ای بی را پرداخت می کند.

- ، میرهاشم موسوی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی اظهارکرد: مفاهیم تحول، عدالت و اعتماد همواره مبنای کارها و فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: تحول در چشم انداز ماموریتی در هر دو بخش بیمه ای و درمانی، تحول در خط مشی و سیاست گذاری های حکمرانی سازمانی و همچنین تحول در فرآیندها و روندهایی که باید اصلاح شود را با جدیت دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمه فراگیر تامین اجتماعی، اضافه کرد: در اجرای این طرح، زنان، دختران و پسران بین 18 تا 50 سال بیکار با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه مشاغل بهره مند خواهند شد.

موسوی توضیح داد که پرداخت حق بیمه این طرح 12 درصد، 14 درصد و 18 درصد است و هر شخص می تواند براساس انتخاب خود ماهانه بین 318 تا 478 هزار تومان حق بیمه پرداخت کند.

طبق گفته سرپرست سازمان تامین اجتماعی از جمله مزایای این طرح بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت بوده و سابقه بیمه ای این طرح هم به سنوات فرد افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بیمه فراگیر در کشور/هزینه بیماران «ای بی» پرداخت می شود

اجرای طرح بیمه فراگیر در کشور/هزینه بیماران «ای بی» پرداخت می شود