مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-17اقتصادي

روزانه 80 کامیون پسماند در سطح تهران جمع آوری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند پاکسازی انهار و مسیل های شهر تهران که امروز چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه سال جاری برگزار شد گفت: - عطایی گفت: روزانه در کمترین میزان، 80 کامیون پسماند در سطح شهر تهران جمع آوری شده و حجم آن نزدیک به 500 تن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند پاکسازی انهار و مسیل های شهر تهران که امروز چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه سال جاری برگزار شد گفت: در تهران 530 کیلومتر کانال و مسیل، 170 کیلومتر لوله گذاری و 10 هزار کیلومتر انهار مویرگی وجود دارد.

وی تصریح کرد: شبکه های فوق به شکل شبانه روز پاکسازی می شود تا از وقوع مشکلاتی که در گذشته در زمان بارش برای شهر و شهروندان ایجاد می شد جلوگیری به عمل آید.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: اختلاف سطحی بین شمال و جنوب شهر تهران حدود 900 متر است و این امر باعث می شود که آب در زمان بارندگی با سرعت حرکت کند و در غیر اینصورت انباشت آبهای سطحی موجب مشکل می شود.

عطایی همچنین گفت: در منطقه جنوب تهران در حوضچه آرامش سیلاب صالح آباد بخشی از آب های سطحی مناطق 12، 6،11،19 جمع آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 80 کامیون پسماند در سطح تهران جمع آوری می شود

روزانه 80 کامیون پسماند در سطح تهران جمع آوری می شود