مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-17حوادث

سارق سریالی سیم های برق در کاشان دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق حرفه ای سیم های برق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق و سریالی شدن موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت مأموران کلانتری 14 ناجی آباد با رصدهای اطلاعاتی و انجام تحقیقات محلی مخفیگاه سارق را  شناسایی کردند.

بساطی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوزهای لازم قضایی به محل مذکور اعزام شدند و در یک عملیات منسجم سارق را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه پلیسی با توجه به ارائه مدارک موجود مبنی بر کشف کابل های مسروقه از مخفیگاه متهم به 7 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

وی در پایان بابیان اینکه سارق 32 ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت:  مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید ضمن توجه و رعایت هشدارها و توصیه های انتظامی در این راستا به پلیس کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق سریالی سیم های برق در کاشان دستگیر شد

سارق سریالی سیم های برق در کاشان دستگیر شد