مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-17بين الملل

افشای طرح وزاری دولت ترامپ برای برکناری او بعد از شورش کنگره


براساس محتوای یک کتاب جدید، استیون منوچن و مایک پامپئو، وزرای خزانه داری و خارجه دولت ترامپ، در نظر داشتند پس از شورش ژانویه گذشته در ساختمان کنگره، - براساس محتوای یک کتاب جدید، استیون منوچن و مایک پامپئو، وزرای خزانه داری و خارجه دولت ترامپ، در نظر داشتند پس از شورش ژانویه گذشته در ساختمان کنگره، با استناد به متمم 25 قانون اساسی آمریکا برای برکناری ترامپ از ریاست جمهوری اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دیلی میل، طبق محتوای این کتاب جدید، استیون منوچن وزیر خزانه داری و مایک پامپئو وزیر امور خارجه دولت سابق متعلق به دونالد ترامپ در آمریکا، در پی شورش 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا، درباره برکناری دونالد ترامپ از سمتش با استفاده از متمم 25 قانون اساسی آمریکا به بحث پرداختند.

جاناتان کارل خبرنگار شبکه خبری ای.

بی.

سی نیوز آمریکا در کتاب جدید خود با عنوان خیانت: پرده نهایی نمایش ترامپ گزارش می دهد که منوچن در شب 6 ژانویه با پامپئو تماس گرفت تا درباره به کارگیری متمم 25 قانون اساسی -که معاون رییس جمهور و هشت تن از 15 وزیر اصلی کابینه مورد استناد قرار بگیرند- صحبت کند.

کارل روز سه شنبه در شبکه ام اس ان بی سی گفت که این طرح در پی استعفای چند تن از اعضای برجسته کابینه دولت ترامپ، از جمله الین چائو وزیر حمل ونقل و بتسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای طرح وزاری دولت ترامپ برای برکناری او بعد از شورش کنگره

افشای طرح وزاری دولت ترامپ برای برکناری او بعد از شورش کنگره