مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-17اجتماعي

آمادگی شهرداری تهران برای بارش های احتمالی / لایروبی530 کیلومتر کانال و مسیل ها


مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به لایروبی 530 کیلومتر کانال و مسیر در شهر تهران از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای بارش های احتمالی پاییز و زمستان خبر داد.

- مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به لایروبی 530 کیلومتر کانال و مسیر در شهر تهران از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای بارش های احتمالی پاییز و زمستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عطایی در پایان بازدید اصحاب رسانه از لایروبی مسیرها و انهار در سه منطقه 16، 18 و 20 در جمع خبرنگاران، گفت: امروز اصحاب رسانه شاهد بخشی از زحماتی که توسط نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی انهار و مسیرها انجام می شود بودند.

530 کیلومتر کانال و مسیر در سطح شهر تهران و 10 هزار کیلومتر انهار مویرگی تهران به صورت مستمر توسط این نیروها پاکسازی می شود.

وی افزود: تلاش این نیروها باعث می شود در هنگام بارندگی مشکلات عدیده ای که ظرف دوره های گذشته وجود داشت دیگر رخ ندهد و شهروندان درگیر معضلات بارندگی و آبگرفتگی ها نشوند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اختلاف سطح 900 متری از شمالی ترین نقطه شهر تهران تا جنوبی ترین نقطه آن افزود: به محض بارش باران، آب از شمال شهر با سرعت به سمت جنوب حرکت می کند و اگر مدیریت وجود نداشته باشد می تواند آسیب های فراوانی به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری تهران برای بارش های احتمالی / لایروبی530 کیلومتر کانال و مسیل ها

آمادگی شهرداری تهران برای بارش های احتمالی / لایروبی530 کیلومتر کانال و مسیل ها