مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-17اقتصادي

روزنه های امید در صنعت هواپیمایی نمایان شد


شرکت ایرباس در نمایشگاه هوایی دبی با سفارش گروهی برای خرید 255 هواپیمای A321 تک راهرو حضور پیدا کرد، این حضور سرآغاز اولین معامله بزرگ در نوع خود از زمان شروع همه گیری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچنل نیوز ایشیا، اظهارات این هواپیماساز اروپایی مدت کوتاهی پس از انتشار صحبت های رقیب آمریکایی خود بویینگ منتشر شد.

شرکت بویینگ اعلام کرده بود که سفارش تبدیل 11 هواپیمای 737 تک راهرو به هواپیمای باری را انجام می دهد و بیانگر این مورد است که صنعت هوانوردی به آرامی از رکود ناشی از کووید بهبود می یابد.

شرکت ایرباس اظهار کرد: این سفارش از سوی Wizz Air، Frontier، Volaris و JetSMART که همگی متعلق به شرکت آمریکایی Indigo Partners هستند و از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت محسوب می شوند، به ارزش کل بیش از 33 میلیارد دلار، بر اساس آخرین فهرست قیمت منتشر شده توسط ایرباس در سال 2018 صادر شده است.

البته هزینه کل سفارش فاش نشده است اما نرخ های فهرست به ندرت برای تحویل های بزرگ اعمال می شود.

102 هواپیما شرکت هواپیمایی مجارستانی Wizz Air دریافت خواهد کرد و شرکت هواپیمایی American Frontier Airlines تعداد 91 هواپیما و شرکت Volaris مکزیک 39 هواپیما و 23 هواپیما شرکت JetSMART شیلی دریافت می کنند.

گیوم فاوری، مدیر عامل ایرباس اظهار کرد: از آنجایی که این چهار شرکت تحت یک شرکت سهامی متمرکز بر حمل ونقل هوایی قرار دارند، اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنه های امید در صنعت هواپیمایی نمایان شد

روزنه های امید در صنعت هواپیمایی نمایان شد