مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-17سياسي

لایروبی انهار روباز خرمشهر نیازمند مشارکت همگانی است


در جلسه شورای شهر خرمشهر بر لزوم مشارکت همه دستگاه ها برای لایروبی و ایمن سازی انهار روباز شهر با توجه به هزینه تخمین زده شده برای اجرای آن تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه سیزدهم شورای اسلامی شهر خرمشهر با حضور 6 عضو و غیبت منصور کعبی و با دستور اعلام اقدامات انجام شده برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر برگزار شد.

مهدی مطور معاون خدمات شهری شهرداری خرمشهر در این جلسه اظهار کرد: شناسایی نقاط آبگیر، آسیب پذیر شناسایی شده و برنامه ریزی برای رفع موانع انجام شده است.

وی از نصب پمپ های سپتیک کانال های دفع آب های سطحی در نقاط مختلف سطح شهر، لایروبی و پاک سازی کانال ها و مسیرهای دفع و هدایت آب های سطحی، لایروبی جوی های روباز معابر اصلی و فرعی سطح شهر، تهیه و تأمین پمپ های ذخیره برای استفاده در مواقع اضطراری و پیگیری برای تکمیل احداث کانال دفع آب های سطحی کوی عباره و خیابان سی متری واقع در کوی طالقانی به عنوان دیگر اقدامات انجام شده با هدف پیشگیری از آب گرفتگی های معابر در پی بارش های باران یاد کرد.

امید کوتیان معاون امور زیربنایی، حمل ونقل و شهرسازی شهرداری خرمشهر در این نشست گفت: در بیش از 100 نقطه در خرمشهر پس زدگی فاضلاب وجود دارد با این حال لایروبی مجاری فاضلاب و انهار روباز در حال انجام اما برآورد برای لایروبی انهار تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی انهار روباز خرمشهر نیازمند مشارکت همگانی است

لایروبی انهار روباز خرمشهر نیازمند مشارکت همگانی است