مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-17اقتصادي

ثبت نام 349 متقاضی جهش مسکن در سرایان و سه قلعه


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در نهضت ملی مسکن 192 نفر در شهر سرایان و 157 نفر در شهر سه قلعه تا کنون ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، وحید داعی در جلسه بررسی مشکلات حوزه مسکن و راه های سرایان با بیان گزارشی از طرح های مسکن شهرستان، اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن در شهر سرایان 139 نفر ثبت نام داشته اند که از این تعداد 8 نفر واجد شرایط طرح اقدام ملی شناخته شده و زمین برای این تعداد تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: همچنین در نهضت ملی مسکن نیز 192 نفر در شهر سرایان و 157 نفر در شهر سه قلعه تا کنون ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: سهمیه شهرستان سرایان در طرح نهضت ملی مسکن در سال 407 واحد بوده که شامل شهرهای سرایان، سه قلعه و آیسک است.

به گفته وی در شهر سرایان در حال حاضر 487 واحد تامین زمین صورت پذیرفته و طرح 10 هکتاری در سرایان و 5 هکتاری در سه قلعه برای تامین زمین در نظر گرفته شده است که در این دو شهر مشکل تامین زمین نداریم.

وی ادامه داد: در خصوص شهر آیسک نیز پس از تاییدها و رفع مشکل دستگاه های خدمات رسان طی مدت یک ماه سامانه ثبت نام برای شهر آیسک باز خواهد شد.

وی آمادگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی را برای واگذاری آماده سازی طرح 10 هکتاری شهر سرایان و 5 هکتاری شهر سه قلعه به شهرداری ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 349 متقاضی جهش مسکن در سرایان و سه قلعه

ثبت نام 349 متقاضی جهش مسکن در سرایان و سه قلعه