مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-17سياسي

من دستگاه خودپرداز شما نیستم!


برخلاف تصور عامه جامعه مردان نیز مورد خشونت قرار می گیرند، هنگامی که جایگاه مردان در خانواده مورد بی توجهی قرار گیرد و آنها به یک دستگاه خودپرداز تبدیل شوند و قدرت و ستون بودن خود را در خانواده از دست بدهند مورد آزار قرار گرفته اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک دکترای روانشناسی تربیتی گفت: برخلاف تصور عامه جامعه مردان نیز مورد خشونت قرار می گیرند، هنگامی که جایگاه مردان در خانواده مورد بی توجهی قرار گیرد و آنها به یک دستگاه خودپرداز تبدیل شوند و قدرت و ستون بودن خود را در خانواده از دست بدهند مورد آزار قرار گرفته اند.

پریدخت اصالتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در برنامه ریزی خلقت خداوند، خانواده به وجود زن و مرد تعریف شده است؛ خداوند به زن و مرد ویژگی هایی متناسب با نقش آنها در زندگی عطا کرده است؛ به آقایان قدرت، جسارت، اندام قوی، صدای قوی و سرعت و به بانوان ظرافت، زیبایی، لطافت و نرمی چه در جسم و چه در روان هدیه داده است.

این روانشناس با بیان اینکه خداوند مردان را تکیه گاه در و زنان را تکیه خواه و مادر در زندگی آفریده است، تصریح کرد: مردان برای انجام وظایف خود در زندگی به ستون بودن و مدبر بودن و به زنان برای انجام وظیفه و نقش مادری، لطافت و ظرافت بخشیده است؛ بنابراین با توجه به بنیان روانی مردان، آنها علاوه بر دریافت عشق و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من دستگاه خودپرداز شما نیستم!

من دستگاه خودپرداز شما نیستم!