مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-17سياسي

قالیباف: باید در سختی ها کنار مردم باشیم


رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: امروز ما نمایندگان و همه مسئولین باید به مردم توجه کنیم و در سختی ها در کنار آنها باشیم و مشکلاتشان را ان شاءالله حل و فصل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا و رزمندگان سوسنگرد و مخصوصا خوزستان، بیان کرد: امروز 26 آبان ماه مصادف با سالروز آزادسازی سوسنگرد است.

این روز، روز رشادت مردان و زنان این خطه در شهر سوسنگرد است که شاهد بودیم تا تانک های رژیم بعثی و صهیونیستی وارد این شهر شدند، زن و مرد در دشت آزادگان جنگیدند.

وی در ادامه یادآور شد: همچنین روز گذشته (25 آبان ماه) روز حماسه و ایثار بود و از روزهای به یاد ماندنی در استان و شهر اصفهان است چرا که در یک روز 370 شهید در این شهر تشییع شد و همزمان بیش از 1000 نفر هم به جبهه اعزام شدند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینها از افتخارات و جانفشانی های این ملت است، خاطرنشان کرد: امروز روز خون و شهادت است و این مردم مخصوصا مستضعفین ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و خون دادند، لذا امروز ما به عنوان نمایندگان آنها و همه مسئولین باید به این مردم توجه کنیم و در سختی ها باید در کنار آنها باشیم و مشکلاتشان را ان شاءالله حل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: باید در سختی ها کنار مردم باشیم

قالیباف: باید در سختی ها کنار مردم باشیم