مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-16سياسي

سه پرونده پلاک ثبتی تهران رأی باغ گرفتند


در جریان بررسی تعدادی پرونده باغات شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران سه پلاک ثبتی رأی باغ گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران، تعدادی پرونده پلاک ثبتی باغات مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

مهدی بابایی در جریان بررسی یکی از پرونده‏ های پلاک ثبتی که واقع در منطقه 3 بود و در سند مادر آن قبل از تفکیک، باغ خوانده شده بود، متذکر شد و گفت: سند سال 1320 باغ است و این درحالیست که در آن زمان کل محدوده شمیران باغ بوده است.

اما سند سال 1350 عبارت زمین را به کار برده است و در سال 67 به آن رأی غیر باغ داده شده و در آنجا بنای مسکونی ساخته شده و در دهه 90 مالکی آن را خریده و برای جواز طبق رأی غیر باغ تکاپو کرده و برای او 11 میلیارد تومان عوارض صادر شده است که 8 میلیارد و 800 میلیون تومان را جهت گرفتن جواز واریز کرده است و در مرحله انتهایی در شورای دوره قبل آن را باغ اعلام کرده‏ اند.

او افزود: این ملک بخشی از باغی بوده که در سال 50 به سه بخش تقسیم شده است و در بخش دیگر هرکدام 10 طبقه ساخته ‏اند و این یک ملک مانده است که حدنصاب درختان را هم ندارد.

لذا این ملک حقوق مکتسبه دارد و در اینجا پای حق الناس در میان است.

در ادامه مهدی عباسی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تشریح کرد: این موضوع عمومی است و اگر آن را غیر باغ اعلام کنیم، تمام آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پرونده پلاک ثبتی تهران رأی باغ گرفتند

سه پرونده پلاک ثبتی تهران رأی باغ گرفتند