مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-16اقتصادي

ثبت 140 استعلام منابع طبیعی دامغان در سامانه سامط


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از 140 استعلام وارده منابع طبیعی دامغان در سامانه سامط از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این استعلام ها برای مشخص شدن مالکیت اراضی به کار می رود.

- ، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 140 استعلام منابع طبیعی در سامانه سامط (سامانه منابع طبیعی) دامغان ثبت شده است، بیان کرد: با تلاش کارشناسان منابع طبیعی 133 استعلام تاکنون پاسخگویی شده و مراتب رسیدگی به مابقی استعلام ها نیز در دست انجام است.

وی با بیان اینکه مشخص شدن مستثنیات اراضی از اهداف دریافت و پاسخ استعلام سامانه سامط به متقاضیان است، افزود: خرید و فروش، اخذ سند، مشخص شدن حدود اراضی، احداث ملک یا بنا شامل باغ، مزرعه، دامداری و استخر از موارد پاسخ به استعلامات سامط است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه پاسخ به استعلامات سامانه سامط در راستای استفاده از فن آوری، بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولت خدمات ابلاغی از سوی رییس جمهور و تصویب نامه شورای عالی اداری در سایه تفاهم نامه بین سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور و کانون دفاتر پیشخوان دولت انجام می گیرد، بیان کرد: در گذشته افراد متقاضی وضعیت اراضی به صورت دستی استعلام می کردند که در حال حاضر این روش تغییر و از طریق سامانه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 140 استعلام منابع طبیعی دامغان در سامانه سامط

ثبت 140 استعلام منابع طبیعی دامغان در سامانه سامط