مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-16حوادث

ساماندهی تاکسی ها به ایستگاه انتظار رسید/ آشفتگی زرد قناری ها در نبود پارک سوار


شهرستان خرم آباداز حداقل مبلمان شهری یعنی ایستگاه تاکسی و اتوبوس یا پارک سوار مناسب بهره مند نیست و حداقل های موجود در سطح شهر نیازمند ساماندهی اساسی هستند و همین برای مردم این شهر به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، زندگی شهری برخلاف زندگی ساده روستایی، از زیبایی های طبیعی برخوردار نیست و فضای شهری به خودی خود زیبایی بصری ندارند و همین موضوع بر صدورت مبلمان شهری می افزاید.

مبلمان شهری را به تجهیزاتی شامل نیمکت ها، تیرهای برق ، سنگ فرش ها، کیوسک ها، شیرهای آتش نشانی و  حتی ایستگاه تاکسی یا اتوبوس است.

بله، ایستگاه تاکسی یا اتوبوس نیز می تواند جزیی  از مبلمان شهری باشد چرا که هم وجود ایستگاه های مناسب می تواند در زیبایی شهر تاثیرگذار باشد و هم می تواند سبب ایجاد نظم در سطح شهر شود.

شهرستان خرم آباد با وجود اینکه مرکز استان لرستان محسوب می شود اما از حداقل مبلمان شهری یعنی ایستگاه تاکسی و اتوبوس یا پارک سوار مناسب بهره مند نیست و حداقل های موجود در سطح شهر نیازمند ساماندهی اساسی هستند و همین برای مردم این شهر به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است.

در همین راستا خبرگزاری فارس برای پیگیری این موضوع به برخی از مسئولان مربوطه مراجعه کرد تا این دغدغه را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی تاکسی ها به ایستگاه انتظار رسید/ آشفتگی زرد قناری ها در نبود پارک سوار

ساماندهی تاکسی ها به ایستگاه انتظار رسید/ آشفتگی زرد قناری ها در نبود پارک سوار