مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-16سياسي

بیانیه بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این بیانیه آمده است: یادآوری و تبیین نقاط عطف تاریخی هشت سال دفاع مقدس به مثابه یک تلاش تأثیرگذار و آگاهی بخش در راستای آمادگی و هوشیاری جامعه در قبال .

- بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 26 آبان ماه سالروز حماسه آزادسازی شهر سوسنگرد ؛ ظرفیت سازی برای عدم غافلگیری در برابر توطئه های دشمنان و اتخاذ راهبرد واکنش سریع مقابل تهاجمات متصور قدرت های متخاصم علیه میهن اسلامی را از درس های دفاع مقدس دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این بیانیه آمده است: یادآوری و تبیین نقاط عطف تاریخی هشت سال دفاع مقدس به مثابه یک تلاش تأثیرگذار و آگاهی بخش در راستای آمادگی و هوشیاری جامعه در قبال طرح ها و توطئه های پنهان و آشکار جبهه دشمن علیه میهن اسلامی امری ضروری و بازدارنده به شمار می رود.

این بیانیه می افزاید: 26 آبان ماه سالروز حماسه بزرگ آزادسازی سوسنگرد در دومین ماه از آغاز جنگ تحمیلی همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران، از جمله نقاط الهام بخش آموزنده دفاع مقدس است که نقش ارزنده و پیامبرگونه حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) با صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد

بیانیه بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد