مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-15اقتصادي

بخش کشاورزی سلسله و دلفان قابلیت پذیرش سرمایه گذاران را دارد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های کشاورزی بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان ها وجود دارد که استفاده از توان مالی هلدینگ ها (شرکت های مادر) در شکوفایی آن ها مؤثر خواهد بود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های کشاورزی بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان ها وجود دارد که استفاده از توان مالی هلدینگ ها (شرکت های مادر) در شکوفایی آن ها مؤثر خواهد بود.

یحیی ابراهیمی در جلسه شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان های سلسله و دلفان که با حضور هلدینگ سرمایه گذاری شستا برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته مبلغ 40 هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در مناطق محروم کشور اختصاص یافت که در این راستا محرومیت استان در زمینه های مختلف به مسئولان کشوری ابلاغ شد و پیگیری های لازم جهت سرمایه گذاری در شهرستان ها صورت گرفت.

وی با اشاره به موافقت هلدینگ سرمایه گذاری شستا برای بررسی ظرفیت شهرستان های سلسله و دلفان و سرمایه گذاری در زمینه های مناسب عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با استاندار لرستان، بنا داریم در آستانه سفر رییس جمهوری، چند طرح مهم را با استفاده از ظرفیت این هلدینگ معین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کشاورزی سلسله و دلفان قابلیت پذیرش سرمایه گذاران را دارد

بخش کشاورزی سلسله و دلفان قابلیت پذیرش سرمایه گذاران را دارد